Technisch beheer SLA 8x5

 Technisch beheer 

8x5 Service level agreement

Deze SLA 8x5 Technisch Beheer verzorgt uw server op werkdagen, van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
Standaard worden de diensten op de servers bewaakt. Actief ingrijpen (interventie) bij eventuele incidenten vindt normaliter alleen in kantooruren plaats.

Op verzoek kan er ook kantooruren worden ingegrepen. Dat wordt bij deze SLA dan apart in rekening gebracht.

  • Service Venster
    In kantooruren
  • Service nummer
    kantoortijden
  • Besteding
    60 minuten p.m.
  • Monitoring
     
  • SMS notificaties
     
  • Actief ingrijpen
    Binnen kantooruren
  • Inregelen & controle backups
    Binnen kantooruren
  • Server Security updates
    Maandelijks

Technisch beheer is inbegrepen bij de Webwinkels en hoeft niet apart besteld te worden.

 

 
€65,00
per uur, excl. BTW
Artikelnummer: tb-sla-8x5-12m